Followers

Popular Posts

Selamatkah Komputer Anda Bila Melayari Internet

Thursday, September 23, 2010 | by Ir-Shah

Kita sering terdedah dengan pelbagai virus bila melayari internet.Kadang-kadang tu kita tidak menyedari virus masuk ke dalam sistem komputer kita,kerana bagi pengguna yang menggunakan Anti Virus "FREE EDITION" tidak dapat melindungi komputer dengan kawalan sepenuhnya.Disini Shah nak berkongsi software Anti Virus iaitu Iobit Security 360 Software ini dapat remove(membuangkan) virus internet seperti Malware,Spyware,Adware,Trojans,keyloggers,Bots,Worms dan pelbagai jenis virus internet yang lain .





Software ini adalah free edition tetapi setelah mencubanya.Sofware ini sangat effective(berkesan)untuk membuang semua jenis Virus internet dalam system komputer.

Cara Untuk menggunakan Software ini
1. Pilih imej Scan untuk scan virus yang terdapat dalam system computer anda.Sebaiknya pilih Performing full scan kerana bila shah scan menggunakan Performing full scan,banyak jenis virus spyware di kesan.Setelah habis proses mengesan virus.Kita boleh remove(buang) kan virus yang dikesan tadi
Tidak seperti pada sesetengah software Anti Virus yang lain bila habis jer proses mengesan virus..bila kita nak remove jer..time tu la dia minta kita beli software tu..hampess.hehehehe.

2.Satu lagi kelebihan Software ini,bila kita memasuki website yang megandungi virus.Software ini secara Automatik mengesan Virus yang ada pada website tersebut

3. Untuk kawalan yang maksimun kita perlu update kan Anti Virus ini.Automatik Update dari masa ke semasa

Apa salah nya kalau mencuba..Software free jer

Untuk mendownload klik DI SINI

--{{@Sh@h T3@m B3rkk@}}--

  1. 3 Responses to “Selamatkah Komputer Anda Bila Melayari Internet”

  2. By Gayahspears on 21/9/10 10:10 AM

    teng :)
    nice info :)
    sharing is sexy :P

  3. By Robot | Sakti on 21/9/10 4:28 PM

    baguslah ada post ni.
    skang banyak browser detect malware.
    blog blog dah susah nak masuk kalo dah ade malware.

    tq for share :)

  4. By Miera Hassan on 29/10/10 10:33 PM

    thanks 4 the info =)

Post a Comment

BOLEH BERTANYA DI SINI