Followers

Popular Posts

Life Without a Computer And Internet

Saturday, October 9, 2010 | by Ir-Shah


Tanya pada pokok apa sebab goyang,
Nanti jawab pokok angin yang goncang,
Tanya sama langit apa sebab hujan,
Nanti jawab langit tanyalah awan.

Awan nanti kata aku kandung air,
Sampai tempat sejuk aku pun cair,
Tengok dalam air nampak bayang-bayang,
Campak satu batu bayang pun hilang.


Bayangkan kalau kehidupan seharian kita tanpa komputerMySpace Apakah yang harus kita lakukan MySpace kehidupan yang tiada internet MySpace Biar putus cinta tak apa lagi MySpace Jangan putus talian internet MySpace Penuh semangat nak buka laptop MySpace Tiba-tipa laptop tidak berfungsi MySpace Bagaimana la perasaan kita masa tu MySpace Mesti bengang gila,mulalah nak ketuk kepala orang yang menggunakan laptop kita sampai rosak MySpace Dah tu tak kan nak baca novel ja MySpace Langkah yang diambik pergi hantar laptop pergi repair kat kedai MySpace Kalau hantar pun,mungkin ambik masa 2,3 hari..MySpace kalau ada pakwe atau awek boleh jugak ajak pergi pusing bandar MySpace Kehidupan hari tu mesti tak sempurna,kalau nak pergi cybercafe pun..faham-faham la..MySpace pikir punya pikir MySpace Sampai terkencing MySpace So lu pikir la sendiri kalau kehidupan seharian kita tanpa komputer dan internet MySpace hahahaha MySpace sekarang ni pun shah kat cybercafe.tak selesa langsung..laptop pula rosak tunggu spare part sampai baru boleh repair MySpace Balik rumah tido la jawabnyaMySpace bye-bye..MySpace RENUNG-RENUNG kan lah DAN SELAMAT BERAMAL..MySpace


--{{@Sh@ring Is S3xYy@}}--

  1. 20 Responses to “Life Without a Computer And Internet”

  2. By AngahSayang2314 on 1/10/10 2:12 PM

    memang buntu kalau tak ada komputer tapi kalau ada pun boring gak macam mana tue???? lu pikir la sendiri hehehe

    jom angah follow uuu jom kita tukar2 link

  3. By Ir-Shah on 1/10/10 4:28 PM

    keh2.....

  4. By Black_roses92 on 1/10/10 8:13 PM

    boleh lagi hidup tapi agak sengsara.. huhu..

  5. By Mawar Merah on 1/10/10 9:06 PM

    Life without comp and internet- cannot do work la.. Nowadays all work need comp as a medium to create or connect with clients and superiors. Am I right?

  6. By Ir-Shah on 1/10/10 9:21 PM

    black rose:taw x pe..keh2

    mawar merah: agree with u..keep it up

  7. By nuriz on 1/10/10 9:29 PM

    hehe...laptop awk ke yg rosak patutle duk pantun sgt heheh lepas gian ke hehehe

  8. By Ir-Shah on 1/10/10 10:42 PM

    dh ok dh laptop hahahaha...wekkkkk

  9. By amira zakiah on 2/10/10 2:38 AM

    hidup ibarat tanpa lampu...penangan laptop and internet!kalau mengadap laptop...tak kuar umah pun takpe

  10. By Ir-Shah on 2/10/10 3:36 AM

    hahahaha.......

  11. By Mardhiah on 2/10/10 3:49 AM

    jadi, moral of the story...
    sila prepare utk suma itu..
    second pc/lappy etc..
    second internet, streamix/bb etc..
    second finger, leg/lips,
    kahkahkah...

  12. By Ir-Shah on 2/10/10 4:06 AM

    keh2....sediakan payung seblm ujan eik...lalalalala

  13. By :"♥Warnida:"♥ on 2/10/10 9:25 AM

    laaaa bby rosak ka..ptt la....
    dh brjya mndownload bnda remeh tu ker bgus2....:-)

  14. By Hali3isa a.k.a L3ha : SSA on 2/10/10 10:37 AM

    Memang sengsara jiwa dan batin kalu teda tenet! hahahahaha~

  15. By Ir-Shah on 2/10/10 11:18 AM

    biar putus cinta x pa lagi ooooooooo...hhHhHAAAHAHA

  16. By ecah..merangkap anak cik nan on 2/10/10 5:39 PM

    hidup kene ade lappy n tenet..xde, boring + x keruan..huu

  17. By Ir-Shah on 2/10/10 6:53 PM

    lagu utk ecah: o..o..aku x ketahuan..ahaks

  18. By gnesop.com on 3/10/10 2:20 AM

    bila dah biasa ada internet, mmg x boleh idup tanpanya.. :)

  19. By S..U..D..@..I..S on 4/10/10 4:18 PM

    bengong lagi membengongkan..hehe

  20. By ros on 5/10/10 1:42 AM

    k ros singgah cni juga..

  21. By ADEEYA on 14/11/10 9:19 AM

    I cant live without computer and internet :|

Post a Comment

BOLEH BERTANYA DI SINI